page_banner

News

L'azzioni di stirene di a Cina di l'Est anu toccu un novu minimu

L'azzioni di u portu principali di stirene di l'est di a Cina di l'Est hà culpitu à un bassu multi-annata sta settimana, falendu bruscamente à 36 000 tunnellate, cumparatu cù u minimu precedente di 21 500 tunnellate à principiu di ghjugnu 2018. Perchè?

Da u 7 di settembre, l'ultimu inventariu tutale di a splutazioni di cisterna di stirene in Jiangsu hè di 36 000 tunnellate, una grande diminuzione di 25 600 tunnellate da u mese precedente.U voluminu spot di u cummerciu di circa 22 000 tunnellate, un calatu di 16 000 tunnellati.L'inventarii ghjunghjenu à un novu bassu pluriennale, chì hè statu vistu l'ultima volta à 21,500 tunnellate à principiu di ghjugnu 2018.

 

L'arrivati ​​principali di u portu di stirene di a Cina orientale includenu principarmenti parechji canali di fonte: carichi importati, carichi domestici è pick-up di veiculi.È a carica domestica hè principalmente da Zhejiang, Fujian, Shandong è nord-est di parechje regioni.U record recente di l'inventariu di u dock in parechji anni hè ancu causatu da a superposizione di shrinkage da parechje fonti.In particulare:

 

1. Direzzione di l'impurtazione: In u 2022, influinzatu da a doppia trasfurmazioni di l'offerta è a dumanda interna è internaziunale, l'importazione di stirene di a Cina hè diminuita significativamente.Da ghjennaghju à lugliu, a Cina hà impurtatu 643 500 tunnellate di stirene, 318 200 tunnellate annu in annu.In settembre, alcune impurtazioni di stirene sò state ricomprate, è l'arrivati ​​generale sò stati bassi.U tifone à l'iniziu di u mese hà purtatu à a chjusura di u trasportu in l'estuariu di Yangtze, chì hà ancu purtatu à u seriu ritardu di certi grandi navi d'importazione.

2. Northeast China: Affettatu da a riduzzione di a produzzione di qualchi unità in a mità di l'aostu è à u principiu di l'aostu, u Nordest di a Cina hè in una mancanza cuntinuu di merchenzie, chì ùn solu micca bisognu di l'area di produzzione di Hebei per supplementu, ma ancu và à u sudu à Shandong per cumprà. .Dopu à a ripresa è a ripresa di Hengli Petrochemical à a mità d'aostu, a situazione di carenza di carichi lucale hè stata alleviata in una certa misura, ma a pruvista di carichi à a Cina orientale hà ancu un certu gradu di shrinkage.

3. Shandong Direction: U dispusitivu PS cù una pruduzzione annuali di 200.000 tunnellati in u downstream di Qingdao Bay ufficialmenti pruduciutu prudutti qualificati intornu à u 22 d'Aostu, cù una carica recente di circa 50%.L'autoconsumu di stirene hè aumentatu, è a capacità mobile spot di alcune famiglie di cuntrattu in Cina orientale hè diminuita.À u listessu tempu, un altru grande dispusitivu PO / SM in a pruvincia di Shandong hè stata chjusa per quasi una settimana per certi motivi à a fini di aostu.Da a fine d'aostu à u principiu di sittembri, ci hè stata una certa diminuzione in a rifornimentu di carica da Shandong à l'area di reservoir di Cina orientale.

4. Direzzione di Zhejiang: Cum'è u più grande rappresentante di a carica domestica rifornita in Cina Orientale, Zhejiang Petrochemical Co., LTD., Quale unità di stirene di 1,2 milioni di tunnillati / annu hà operatu nurmalmente di pocu tempu, è l'inventariu di l'impresa hà mantenutu u livellu di fondu di u tank. .A settimana passata, u portu lucale hà chjusu per via di u tifone, chì hà risultatu in u ritardu di carica di qualchì carica.

5. Direzzione di Fujian: Una impresa PO / SM cù una capacità lucale di 450 000 tunnellate / annu hè operatu à bassa carica da a mità di lugliu, è ci hè un pianu di mantenimentu di parcheghju in un futuru vicinu, chì riduce assai u supplementu di carica à l'. zona principale di reservoir portu in Cina orientale.Inoltre, per via di a carenza di merchenzie, circa 10 000 tunnellate di carica seranu trasferite da l'area di Jiangyin Reservoir à Fujian à a fini d'aostu è à u principiu di settembre.

In cunclusione: in u periodu più tardi, salvu u suministru di stirene da Fujian à u portu principale di a Cina Orientale, e merchenzie da altre direzzione piglianu à una certa misura.Inoltre, certi dispositi domestici in l'Est di a Cina anu piani negativi di almacenamentu o di riavvia, l'offerta domestica hè prevista per aumentà da un intervallu ristrettu, è u fondu di l'inventariu di stirene di a Cina di l'Est hè apparsu.Tuttavia, cumminata cù a tendenza di l'offerta è a dumanda in settembre di stirene hè sempre una struttura di equilibriu strettu, l'inventarii di stirene di l'est di a Cina mantenenu un scossa bassu gamma.


Tempu di Postu: Set-09-2022